ДИРЕКТОР
БІЛОВОДСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (ЯСЛА – САДОК) № 2 «ВЕСЕЛКА»
СМАЖКО АНЖЕЛІКА ГЕННАДІЇВНА
СМАЖКО АНЖЕЛІКА ГЕННАДІЇВНА
« Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним,
найдорожчим, що є в житті,- з людиною. Від нас, від нашого вміння,
майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер,
воля, громадське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»
В.О. Сухомлинський
У
сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до
професійно – управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти,
його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально
реалізувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання
в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного
процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної
освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього
маркетингу, формування позитивного іміджу закладу дошкільної освіти,
упровадження педагогічних та організаційно – управлінських інновацій.
Керівник закладу дошкільної освіти дуже
складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дитячого садка?
Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що директор має бути хорошим
керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
Дитячий садок не може бути схожим на
школу чи інший навчальний заклад. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той,
хто там працює, має, насамперед, розуміти перспективу розвитку маленької людини
і нести за неї відповідальність.
Директор дитячого садочка повинен не
тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити
за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх
знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у нього самого,
годі вимагати й від колективу.
Основна робота керівника – це не керування,
а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити
те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості – чи може
бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх
руках тендітну дитячу долоньку?
Бути причетною до цього, впливати на
розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Завдання педагогічного колективу, який я
очолюю є створення умов для розвитку і виховання здорової життєрадісної,
творчої особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової
майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого
закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового
компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти
упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової
сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх
потенціальних можливостей.
Один із основних принципів нашої роботи –
це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з
батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного
дитинства, відвідати наш сайт. Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе
корисну та цікаву інформацію.