Сторінка керівника


                                                 ДИРЕКТОР
БІЛОВОДСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ (ЯСЛА – САДОК) № 2 «ВЕСЕЛКА»
СМАЖКО АНЖЕЛІКА ГЕННАДІЇВНА




« Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті,- з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»
В.О. Сухомлинський





    У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно – управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу закладу дошкільної освіти, упровадження педагогічних та організаційно – управлінських інновацій.
        Керівник закладу дошкільної освіти дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дитячого садка? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що директор має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
       Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інший навчальний заклад. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має, насамперед, розуміти перспективу розвитку маленької людини і нести за неї відповідальність.
       Директор дитячого садочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у нього самого, годі вимагати й від колективу.
        Основна робота керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
        Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості – чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?
       Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
       Завдання педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку і виховання здорової життєрадісної, творчої особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
         Зміст освітньої роботи з дітьми нашого закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенціальних можливостей.
      Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт. Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.