пятница, 31 июля 2020 г.

Макаренко




Макаренко   Марія Олександрівна  
Основний вихователь.
Повна вища освіта з спеціальністю «Дошкільна освіта»Педагогічний стаж – 11 років, спеціаліст ІІ категорії



                   


                        
Герасимчук
Наталія Андріївна
Вихователь

Повна вища освіта за спеціальністю «Початкове навчання»
Педагогічний стаж – 19 років, спеціаліст ІІ категорії









Бабенко
Олена  Миколаївна
Помічник вихователя



Чому я працюю в дошкільному закладі?

Тому що весь свій час після школи я проводила поруч з мамою, а вона працювала в цьому ж садку, вихователем.

«… БЫТЬ МОЖЕТ, ТРУД НАШ С ВИДУ НЕПРИМЕТЕН,
НО ЛИШЬ ОДНО Я ЗНАЮ – МАЛЫШИ,
СПЕШАТ К НАМ В САД, С УТРА ТОРОПЯТ МАМУ -
ДАВАЙ БЫСТРЕЕ, МАМА, ПОБЕЖИМ!
НАВЕРНОЕ – ЭТО ВОТ И ЕСТЬ ОТВЕТ –
ЦЕННЕЕ НАШЕГО ТРУДА НА СВЕТЕ НЕТ!»

Мій девіз в роботі:

«Роки дитинства — це насамперед виховання серця» 
                                             (Василь Олександрович Сухомлинський)

Мій девіз по життю:

 «ЖИТТЯ - ЦЕ ПІСНЯ - ЗАСПІВАЙ ЇЇ!
ЖИТТЯ - ЦЕ ГРА - ЗІГРАЙ В НЕЇ!
ЖИТТЯ - ЦЕ ВИКЛИК - ВІДПОВІДАЙ НА НЬОГО!
ЖИТТЯ - ЦЕ МРІЯ - ЗДІЙСНИ ЇЇ!
ЖИТТЯ - ЦЕ ЖЕРТВА - ПРИНЕСИ ЇЇ!»

Дивиз групи:

Наш «Віночок», як дзвіночок,
Повен гомоном діток.
Ми веселі та кмітливі,
Завітайте в наш садок.

Мої принципи роботи:

• НЕ БУТИ НАСТИРЛИВОЮ: У КОЖНОГО СВІЙ СВІТ ІНТЕРЕСІВ І ЗАХОПЛЕНЬ;
• ДІТЯМ БІЛЬШЕ САМОСТІЙНОСТІ І ПРАВА ВИБОРУ;
• НЕ РОЗВАЖАЛЬНІСТЬ, А ЦІКАВІСТЬ І ЗАХОПЛЕННЯ ЯК ОСНОВА ЕМОЦІЙНОГО ТОНУ ЗАНЯТТЯ;
• «ПРИХОВАНА» ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ВИХОВАНЦІВ ПО НАВЧАЛЬНИМ МОЖЛИВОСТЯМ, ІНТЕРЕСАМ, ОСОБЛИВОСТЯМ І НАХИЛАМ;
• ВМІТИ ВСТАВАТИ НА ПОЗИЦІЮ ДИТИНИ, БАЧИТИ В НІЙ ОСОБИСТІСТЬ, ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ;
• ДОПОМАГАТИ ДИТИНІ БУТИ СОЦІАЛЬНО ЗНАЧИМИМ І УСПІШНИМ;
• НАДАЄШ ВИМОГИ ДО ВИХОВАНЦІВ, ПЕРЕВІР, ВІДПОВІДАЄШ ЇМ САМ;
• ВСЕ НОВЕ - ЦЕ ЦІКАВО!



НАПЕВНО, НЕ ВИПАДКОВО ТАК РОЗПОРЯДИЛАСЯ ДОЛЯ І ПРИВЕЛА МЕНЕ В ДИТЯЧИЙ САДОК. ТЕПЕР ЦЕ МІЙ БУДИНОК, В ЯКОМУ МЕНЕ ЧЕКАЮТЬ, ЛЮБЛЯТЬ, ЦІНУЮТЬ;
 В ЯКИЙ Я ПОСПІШАЮ З ЦІКАВИМИ ІДЕЯМИ, ГАРНИМ НАСТРОЄМ.
Я ДУМАЮ, ЩО ТІЛЬКИ ПРОФЕСІЯ  ВИХОВАТЕЛЯ ДАЄ ВОЛЮ БУРІ ПОЧУТТІВ І ЕМОЦІЙ, ГРУНТ ДЛЯ РОЗДУМІВ І ТВОРЧОСТІ.

Я ТВОРЧА І ДУЖЕ ЕМОЦІЙНА ОСОБИСТІСТЬ. МЕНІ ХОЧЕТЬСЯ СТАТИ ДЛЯ СВОЇХ МАЛЮКІВ НАЙБЛИЖЧИМ ДРУГОМ, ХОЧЕТЬСЯ ВІДДАТИ ЇМ ВСІ СВОЇ ЗНАННЯ ТА ВМІННЯ, ПОКАЗАТИ ЇМ ЯКИЙ  ГАРНИЙ І ПРИВІТНИЙ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ. ЯКИЙ ВІН КРИХКИЙ І БЕЗЗАХИСНИЙ, ЯКИЙ ПОТРЕБУЄ НАШОЇ УЧАСТІ.

ПІДСТАВОЮ СВОЄЇ ПРОФЕСІЇ Я ВВАЖАЮ САМЕ ЛЮБОВ І ДОБРОТУ, ТАК ЯК ЖИТТЯ БІЛЬШІСТЬ НАШИХ ДІТЕЙ НЕ БАЛУЄ. ОБЛИЧЧЯ  УКРАЇНИ ДЛЯ МЕНЕ - ЦЕ ОБЛИЧЧЯ ДИТИНИ. І В ТАКОМУ ВИПАДКУ В МОЇЙ РОБОТІ НА ПЕРШИЙ ПЛАН ВИХОДИТЬ ПРОСТЕ ЛЮДСЬКЕ: ДОПОМОГТИ, ПОБАЧИТИ ПРЕКРАСНЕ, ПРИГОЛУБИТИ, ПОСПІВЧУВАТИ, ПОГОВОРИТИ ПО ДУШАХ. ТОМУ ЩО НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ НА ЗЕМЛІ ЦЕ ДІТИ. ТЕ, ЗАРАДИ ЧОГО МИ ЖИВЕМО. АДЖЕ ЯКЩО МИ ПОСАДИМО ДЕРЕВО, ПОБУДУЄМО БУДИНОК, АЛЕ НЕ ВИХОВАЄМО СИНА, ТО ДЛЯ КОГО ЦЕЙ БУДИНОК І ДЕРЕВО? ДАВНО ПРИЙНЯТО ВВАЖАТИ, ЩО МОЯ ПРОФЕСІЯ ЗАКЛИКАЄ «СІЯТИ РОЗУМНЕ, ДОБРЕ, ВІЧНЕ». АЛЕ ЩО І ЯК З ПОСІЯНОГО ПОРОСТЕ? ВІДПОВІДЬ НА ЦЕ ПИТАННЯ ЗАЛИШАЄТЬСЯ В ТІНІ. А ЦЕ ВАЖЛИВО, ЯК ВИРОСТИТИ ПОСІЯНЕ. Я ВВАЖАЮ СВОЇМ ПОКЛИКАННЯМ ЗНАЙТИ І РОЗВИНУТИ В КОЖНІЙ ДИТИНІ ЗДІБНОСТІ, ЯКІ ОБОВ'ЯЗКОВО Є В КОЖНІЙ  МАЛЕНЬКІЙ ЛЮДИНІ, ВВЕСТИ ЙОГО В НАВКОЛИШНІЙ СВІТ, ДАВШИ ЗНАННЯ ПРО СВІТ, ПРО ЙОГО ПРИРОДУ, ПРО ЛЮДИНУ ЯК ГОЛОВНОЇ СКЛАДОВОЇ ЦЬОГО СВІТУ. Я ДУМАЮ, ЩО ЗМОЖУ ЗРОБИТИ ВСЕ, ЩОБ У ДВАДЦЯТЬ ПЕРШОМУ СТОЛІТТІ ОЦІНИЛИ НЕ ТІЛЬКИ МЕНЕ, АЛЕ І МОЇХ ВИХОВАНЦІВ.

І Я ДУМАЮ, ЩО КОЛИ МОЇ ДІТИ ПІДРОСТУТЬ І СТАНУТЬ ДОРОСЛИМИ ЛЮДЬМИ, ВОНИ ОЦІНЯТЬ МОЇ СТАРАННЯ. НАЙКРАЩОЮ НАГОРОДОЮ ЗА МОЮ ПРАЦЮ СТАНЕ УМІННЯ МОЇХ ВИХОВАНЦІВ ЖИТИ В ГАРМОНІЇ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ, УМІННЯ ВИХОВУВАТИ ЦІ ЯКОСТІ У СВОЇХ ДІТЯХ.

Працюю над проблемою:

« Розвиток асоціативної пам’яті під час використання вправ з ейдетики для дітей дошкільного віку»


       «Навчайте дитину якимось невідомим їй п’яти словам –
              вона буде довго та марно мучитись, та пов’яжіть
               двадцять таких слів із картинками,
               і вона засвоїть їх вмить».
                                                                    К.Д. Ушинський

Ейдетика «розмовляє» з дітьми цікавою, тобто «їхньою» мовою.
На мою думку робота з мнемотаблицями допомагає моїм вихованцям швидше сприймати новий матеріал з ознайомленням навколишнього середовища, з художньої літератури, з соціумом та надзвичайну роль відіграє у роботі з розвитку мовлення дітей. 
 У своїй роботі з дітьми орієнтуюся на нові підходи до проблем освіти, на інноваційні методики і новинки методичної літератури.
З метою вирішення, будь - яких педагогічних завдань намагаюся вивчати новинки літератури з педагогіки і психології. На заняттях мовленнєвого спілкування та з художньої літератури розвиваю у дітей увагу, фонематичний слух,  пам’ять, мислення, а головне самостійність, інтерес, бажання бачити результат своєї праці.
У вільний час проводжу разом з дітьми індивідуальну роботу з барвистим наочним матеріалом, розташованим в розвиваючому та пізнавальному осередках.
             У роботі з дітьми використовую дослідно - експериментувальні методи навчання та виховання (за віком), інтегровані заняття, комплексні заняття. Систематизую роботу і вважаю дуже ефективною, так як видно результат і продукт діяльності дітей і вважаю це питання найбільш актуальним на даний період роботи.
Моє професійне переконання: «Педагог повинен вчитися всьому і завжди». Ще одним своїм постулатом вважаю професійне занепокоєння за сьогодення і майбутнє своїх вихованців. Виховання групи дітей - справа нелегка і зобов'язує мене бути кмітливою, завжди готової до вирішення будь-яких ситуацій. Діти дуже чуйно вловлюють слабкості педагога і не прощають зривів, розгубленості, безпорадності. Вони люблять грати в ігри, я - теж, і кожен день своєї педагогічної діяльності наповнюю дидактичними, сюжетно - рольовими, розвиваючими іграми.
Часто згадую відомий вислів Л.С. Виготського про те, що навчання має вести за собою розвиток. І тому, головне своє завдання бачу в тому, щоб не придушувати дитини вантажем своїх знань, а створювати умови для самостійного знаходження відповідей на свої питання в процесі гри.
З огляду на той факт, що інтерес є найкращим стимулом до навчання, намагаюся використовувати кожну можливість, щоб розвантажити дітей за допомогою ігрових вправ, прийомів, методів в навчально-виховному процесі.
Вибираючи професію педагога, я взяла на себе відповідальність за тих, кого буду вчити, і виховувати, разом з тим, відповідаю за свою професійну підготовку, своє право бути вихователем. Гідне виконання свого професіоналізму вимагає від мене прийняття низки зобов'язань: об'єктивно оцінювати власні можливості, знати свої сильні і слабкі сторони; володіти загальною культурою розумової діяльності, культурою поведінки, спілкування, адже у всіх виданнях звучить заповідь, що педагог - це зразок, якому найчастіше неусвідомлено, наслідують діти, переймаючи те, що робить вихователь.
 Педагогіку створювали знамениті особистості, а ми, рядові вихователі, щодня підтверджуємо або спростовуємо її закони на практиці. І від того, з якими знаннями і вміннями я буду приходити щодня в дитячий колектив, закласти чи іскорки допитливості, добра і справедливості в дитячі сердечка, - залежить майбутнє наших дітей, наших міст, селищ і майбутнє нашої країни.